- Szczegóły
Doszliśmy do tego, że nie rozmawiamy o usługach wzajemnych, czyli w jaki sposób ojciec może pomóc, ale są to spotkania przy posiłkach, które są dla nich - tak myślę - czymś ważnym, lubią przychodzić i rozmawiać. Cieszę się, że zachowują normę, formę. Mają poczucie humoru.
Marek Kondrat O synach Niedziela z... Rozmowa Wojciecha Manna 2010 Telewizja Polska S.A., Narodowy Instytut Audiowizualny
- Szczegóły
On, po pierwsze dawał bohaterowi swoje zainteresowanie. I oni odnosili wrażenie, że oni go bardzo interesują. Raczej ich nie kokietował. Traktował ich poważnie. On nie uwodził, on był uwagą. Tam nie ma ironii. Nic kosztem bohatera. Trzeba budować relacje na szczerości.
Andrzej Sapija o Kazimierzu Karabaszu "Intensywność patrzenia" Spotkanie z cyklu Wtedy–Teraz. Kuratorem cyklu jest Michał Oleszczyk Polska Szkoła Dokumentu Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny 14 10 2017
- Szczegóły
On jest nam potrzebny żeby pamiętać o pewnej sferze pewnych ograniczeń, która cały czas występuje. Musimy je mieć jako twórcy w relacji z bohaterem naszego filmu. Bo nie wszystko jest dozwolone, tych granic trzeba pilnować. Pokazuje się już wszystko, bo wszystko można zarejestrować.
Andrzej Sapija o Kazimierzu Karabaszu Laudacja z okazji przyznania tytuł HC łódzkiej filmówki Spotkanie z cyklu Wtedy–Teraz. Kuratorem cyklu jest Michał Oleszczyk Polska Szkoła Dokumentu Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny 14 10 2017
- Szczegóły
Był bardem ulicy. Nie bez powodu ulica mówiła do niego, Młynarczyk, ty nasz wieszczu kochany. Był za pan brat ze wszystkimi.
Janusz Gajos Młynarski. Piosenka finałowa | Alicja Albrecht 2017 NINATEKA
- Szczegóły
Jest ich kilku w Młynarskim ludzi. Potrafi pisać teksty nieprawdopodobnie gorące, ciepłe, a potrafi pisać szalenie chłodne, punktujące, z pointą. Znakomicie widzi świat, jest intuicjonistą. Ale w życiu trzeba być bardzo blisko Młynarskiego żeby na to poczucie humoru natrafić.
Michał Bajor Młynarski. Piosenka finałowa | Alicja Albrecht 2017 NINATEKA